【カラオケ Kanpe 002】

BACK HOME
      

 

* 天涯 *

 

  作曲:中島みゆき 作詞:陳没   <為愛走天涯>

ふんてぃぇんよあんでぃ
れんぶじゅだりうしん
たんぶしゃん べいらんつぁん  い−くすしん
く−くだ・じゅいしゅん・まんまんらん し−ちゅ−
くーあいだ  くへんだ   どーくーしー

もんじょんだもんじょん
もんじょんれんだもんじょん
もんぶだぉべいちゅぃさん・わんしるふぉ−ん

こんこんだてぃぇんこん・ろんぶしゃ−しぁおろん
しゃんしぇんだ  しゃんれんだ  たいしゃんしん

はーびーしぁん はーびーうぇん はーちゅーしうぉじゃ
あいいぇば へんいいぇば すわんら−ば−
うぇん−てぃぇんや わんだんらてぃぇんや
いんだりゃぉてぃぇんしあ しゅーらーたー

ふいびぇだじょんじょん ふいぶちゅだじょんじょん
ふいぶりゃお べぃいぇも いーわんちんしぇん
れんいうかーれん へんぶ−だ−びえれん
はいれんだ みーれんだ ちーちんれん
いぇ−じゃんじゃー  いぇ−ちぇんぐわ
いぇ−ぶしばんふぁ
ぞう−いえば りう−いえば つぉ−ら−ま−
じん・てぃぇんや みんてぃぇんよ てぃぇんや
へんへんいば−じゃんわんら−ば−

(間奏)

ふんてぃぇんよあんでぃ
れんぶじゅだりうしん
たんぶしゃんべいらんつぁん  い−くすしん
く−くだ・じゅいしゅん・まんまんらんし−ちゅ−
くーあいだ  くへんだ   どーくーしー

もんじょんだもんじょん
もんじょんれんだもんじょん
もんぶだぉべいちゅぃさん・わんしるふぉ−ん

こんこんだてぃぇんこん・ろんぶしゃ−しぁおろん
しゃんしぇんだ  しゃんれんだ  たいしゃんしん

はーびーしぁん はーびーうぇん はーちゅーしうぉじゃ
あいいぇば へんいいぇば すわんら−ば−
うぇん−てぃぇんや わんだんらてぃぇんや
いんだらてぃぇんしあ しゅーらーたー

ふいびぇだじょんじょん ふいぶちゅだじょんじょん
ふいぶりゃお べぃいぇも いーわんちんしぇん
れんいうかーれん へんぶ−だ−びえれん
はいれんだ みーれんだ ちーちんれん
いぇ−じゃんじゃー  いぇ−ちぇんぐわ
いぇ−ぶしばんふぁ
ぞう−いえば りう−いえば つぉ−ら−ま−
じん・てぃぇんや みんてぃぇんよう てぃぇんや
へんへんいば−じゃんわんら−ば−

もんじょんだもんじょん
もんじょんれんだもんじょん
もんぶだおべいちゅいさん・わんしるふぉ−ん

こんこんだてぃぇんこん・ろんぶしゃ−しぁおろん
しゃんしぇんだ  しゃんれんだ  たいしゃんしん

はーびーしぁん はーびーうぇん はーちゅーしうぉじゃ
あいいぇば へんいいぇば すわんら−ば−
うぇん−てぃぇんや わんだんらてぃぇんや
いんだらてぃぇんしあ しゅーらーたー

(間奏)

あ〜〜〜

ふんてぃぇんよあんでぃ
れんぶじゅだりうしん
たんぶしゃんべいらんつぁん  い−くすしん
く−くだ・じゅいしゅん・まんまんらんし−ちゅ−
くーあいだ  くへんだ   どーくーしー

もんじょんだもんじょん
もんじょんれんだもんじょん
もんぶだおべいちゅいさん・わんしるーふぉん
こんこんだてぃぇんこん・ろんぶしゃ−しぁおろん
しゃんしぇんだ  しゃんれんだ  たいしゃんしん

ふいびぇだじょんじょん ふいぶちゅだじょんじょん
ふいぶりゃお べぃいぇも いーわんちんしぇん
れんいうかーれん へんぶ−だ−びえれん
はいれんだ みーれんだ ちーちんれん

らんらららんらん.....